dimecres, 18 de maig del 2016

El llibre del mes

Avui us recomanaré un llibre. El llibre d'aquest mes es titula: Inseparables.  Autora: Mar Pavón.  Il.lustradora: Maria Girón.
 Ara us escriuré tot el resum:

Eren inseparables fins que un dia va passar una cosa terrible...
Narrada en primera persona i amb una sabata com a protagonista, aquesta original història ens fa partícips d'un viatge tan incert com traumàtic, que acaba de la forma més insospitada.
Un àlbum que apropa als nostres infants una altra realitat; aquella on els autèntics "superherois" no només existeixen sinó que aconsegueixen que els nens, malgrat tot, tornin a somriure.













A mi m'encanta i a tota la meva família també, perquè et dóna una valiosa lliçó sobre qué pel que una persona pot ser la més minima cosa per a una altra pot ser un gran regal.I de la sort que tenim de no estar en guerra.

Buscant per internet he trobat una recomanació d'aquest conte al blog Us recomano. Us copio una part que m'ha agradat molt:
"En ocasions ens fa por parlar de certs temes amb els nens, la pobresa, la guerra, la mort, sembla com si volguéssim obviar tot allò que ens evoca dolor, per protegir-los. No cal. Simplement, és qüestió de plantejar-ho de manera dolça, clara i entenedora i, si es dóna la possibilitat, fer-ho a través d’un conte, hi tenim molt guanyat. I això és el que la Mar i la Maria ens posen a l’abast, una història bonica per parlar d’un fet horrible."

Espero que us agradi aquest llibre, si us animeu a llegir-lo em podeu dir que us ha semblat, i també em podeu recomanar llibres que us agradin.
PD: També està en castellà.



1 comentari:

  1. Hola Xènia, celebro que t'agradi la meva ressenya i la citis, però sobretot celebro el teu bon gust com a lectora i blocaire, ànims! Et llegiré! 😘

    ResponElimina